Рекомендації

батькам щодо перебування дітей в період карантину  в Острозькому ДНЗ

(ясла-садок) №1 «Ромашка» у звязку з поширенням корона вірусної хвороби (Covid-19)

 

Комментарии: 0
Просмотров: 27

Відповідно до протоколу №26 від 16.08.2020 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій міста Острог, наказу відділу освіти виконкому Острозької міської ради від 16.07.2020 № 107 –н\в «Про відновлення освітнього процесу в закладах дошкільної освіти  Острозької міської територіальної громади» з 03.08.2020 Острозький ДНЗ (ясла-садок) №1 «Ромашка»  відновлює освітній процес.

          У закладі функціонуватиме 2 вікових групи для дітей віком 4 роки і старші. Режим роботи груп: 08.00 – 17.00.

Комментарии: 0
Просмотров: 26

 05.06.2020 відбувся звіт директора Острозького ДНЗ (ясла-садок) №1 «Ромашка» «Про реалізацію повноважень в галузі дошкільної освіти»  

Комментарии: 0
Просмотров: 58

Звіт

директора Острозького ДНЗ (ясла-садок) №1 «Ромашка» щодо реалізації повноважень в галузі дошкільної освіти

2020

Комментарии: 0
Просмотров: 57

ЧИ МАЄ ПРАВО ПЕДАГОГ ДАВАТИ ДИТИНІ ЛІКИ ЗА ПРОХАННЯМ БАТЬКІВ?

Бувають ситуації, що батьки привели дитину в школу або дитячий садок і просять педагога дати дитині таблетку або сироп. Чи має право педагог відмовити в такому проханні і чому?

Комментарии: 0
Просмотров: 54

Звіт директора Острозького ДНЗ (ясла-садок) №1 «Ромашка» «Про реалізацію повноважень в галузі дошкільної освіти» відбудеться 05.06.2020 о 11.00 годині на території  закладу дошкільної освіти. Присутнім мати засоби індивідуального захисту та дотримуватися соціальної дистанції.

Комментарии: 0
Просмотров: 48

ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ - ЩО ЦЕ ТАКЕ?

Готовність до школи — це сукупність характеристик дитини старше дошкільного віку. Це сформовані здатності до самостійної роботи. Можливість прийняття себе у соціальній позиції школяра. Це не педагогічне, а психологічне визначення, над яким повинні працювати самі батьки. Практичні уроки можна і потрібно перекладати на професіоналів. Чим раніше батьки це зроблять, тим краще. Адже деякі діти можуть освоїти навчальну програму за літо, а деякі за півроку.

Психологічно підготувати дитину до школи — завдання батька і матері. І займатися потрібно починати якомога раніше. Діти в школі піддаються змінам і стресу. Від соціальної позиції в суспільстві до специфіки навчання у конкретному навчальному закладі. Підготовка до школи — процес двосторонній (і діти, і батьки повинні працювати). Поради психолога: до вступу потрібно звернути увагу на шкільну зрілість.

Шкільна зрілість — це здатність учня виконувати завдання і піддаватись соціальним змінам.

Вона містить в собі:

- особистісну зрілості

- вольову зрілість

- інтелектуальну зрілість

Особистісна зрілість дітей проявляється у бажанні вчитися. Підготовка дітей до школи включає у себе розмови про майбутній вступ і дорослішання. "У школі я знайду багато нових друзів", "Мені куплять красиву форму", "Моя подруга теж вчиться у школі". Діти часто показують особистісну готовність самі. Зрозуміти, що батьки зробили все для особистісної зрілості просто. Зверніть увагу на його поведінку. Якщо вона проявляє самостійність і готовність до нових правил. Дитина дозріла. 

Вольова зрілість дітей дуже важлива для першокласника. У школі діти повинні робити не тільки те, що їм хочеться, а й те, що вимагають. Найбільш підготовлені у цьому плані діти ті, хто ріс у строгості. Якщо у сім'ї "мама-бос" дитині не складе труднощів слухатися учителя. Для м'яких дітей перед школою варто проводити навчальні бесіди. З іграшками і в формі гри пояснюйте всі обов'язки.  

Інтелектуальну зрілість дітей визначити можна одним способом. Перевірте кількісний словниковий запас, кругозір і знання про навколишній світ. Якщо дитина балакуча, ставить багато питань і вчитися чомусь новому з бажанням  вона — готова до навчання.   Підготовка до першого класу включає у себе фізіологічну, фізичну, психічну роботу з дитиною.

Для досягнення результату повної готовності до вступу в школу батьки повинні:

- забезпечити безболісну адаптацію в новому соціумі

- зробити перехід з дитячого віку в шкільний безстрессовим 

- слухати репетитора і не робити те, що хочеться.

У цьому віці діти ще схильні до того, щоб не дотримуватися дисципліни. Особливо ті, хто ріс в люблячій сім'ї. У таких випадках іноді навіть краще залучити до роботи педагогів-психологів.  

 

Комментарии: 0
Просмотров: 57

Тож ваші малюки, напевне, вже чули новини про коронавірус та навіть встигли злякатися. 

Не дивно, адже дитяче сприйняття світу відрізняється від суджень дорослої людини.

Видання пропонує добірку порад, які допоможуть спокійно поговорити з дитиною про коронавірус. Поширення незрозумілої інформації про смертельний вірус може викликати в дитини почуття небезпеки та спантеличення, пише Huffpost.

До обговорення проблеми долучилися експерти у сфері дитячої психології – Марк Рейнек, Рейчел Томасян та Робін Гудман.  

Комментарии: 0
Просмотров: 58

Деякі батьки кажуть дитині: «Ти – світло мого життя». Але чи знаєте ви, що якби ви були світлом, то облетіли б навколо всієї земної кулі 7,5 разів за секунду! Якби ви стали звуком, то змогли б облетіти навколо Землі за 4 години! Якби ми жили на Юпітері, наша доба складалася б усього з 9 годин. Добре, що на Землі доба триває 24 години, адже нам потрібно стільки всього встигнути протягом дня! Це всього лише кілька цікавих наукових фактів, які можуть зацікавити як допитливу дитину, так і дорослу людину.

Комментарии: 0
Просмотров: 68

Комплекс ранкової гімнастики для виконання вдома

Ходьба на місці.

В.п. – стоячи, руки на поясі. Нахили голови вперед-назад, вправо-вліво (4-5 р.).

В.п. – стоячи, руки вперед. Обертальні рухи долонями (3-4 р.).

В.п. – стоячи, руки в сторони. Обертальні рухи в ліктьових суглобах (3-4 р.).

В.п. – стоячи, руки вгору. Обертальні рухи прямими руками (3-4 р.).

В.п. – стоячи, права рука вгору, ліва вниз. Ривки руками назад. Зміна рук кожні два рази (4-5 повторень).

В.п. – стоячи, руки на поясі. Нахили вперед-назад, вправо-вліво (2-3 р. в кожен бік).

В.п. – стоячи, ноги нарізно, руки вперед. Махи прямими ногами вперед, убік, назад (2-3 р. в кожен бік).

В.п. – стоячи, руки на поясі. Випади вперед-назад, убік з упором руками на коліно (1-2 р. в кожен бік).

В.п. – стоячи, руки на поясі. Присідання, руки вперед (5-6 р.).

Ходьба на місці, підскоком – 5-6 р.

Ходьба на місці.

Комплекс вправ повторюється впродовж 1-2 тижнів. Потім слід перейти до інших рухів. Придумати вправи для ранкової гімнастики дуже просто самому.

Комментарии: 0
Просмотров: 57
1 2 3 ... 19 20 »