Головна » Статті » Консультативний центр

"Впевнений старт" - старт у шкільне життя

Мовленнєвий розвиток

-          володіє правильною звуковимовою;

-          регулює дихання і темп у процесі мовлення;

-          володіє силою, висотою, тембром голосу;

-          розуміє значення мовлення для людини, використовує мову в різних цілях;

-          ефективно спілкується рідною мовою;

-          розрізняє рідну й чужу мови; виявляє інтерес до них;

-          має збалансований словниковий запас з кожної сфери життєдіяльності;

-          розмовляє грамотно, вживає прості й складні речення;

-          веде діалог невимушено, підтримує розмову на запропоновану тему;

-          дотримується мовленнєвого етикету у спілкуванні;

-          самостійно складає монологічні висловлювання різних типів;

-          отримує задоволення від читання (дорослим та власного);

-          вільно переказує знайомі літературні твори, зміст побаченого, розповідає напам’ять невеликі віршовані твори, складає і відгадує загадки;

-          має уявлення про речення, слово, склад, звук і букву як одиниці мовлення, виокремлює їх із мовленнєвого потоку;

-          має навички звукового аналізу простих слів;

-          цікавиться читанням, робить спроби читати;

-          правильно сидить за столом, тримає олівець і ручку;

-          орієнтується на сторінці книжки, альбому, зошита, в межах клітинки та ліній у зошитах з лінованою основою;

-          координує рухи очей і кисті руки та впевнено рухається по площині, вздовж рядка при виконанні графічних завдань.

 

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК

-          емоційно сприймає художні твори, запам’ятовує і впізнає знайомі картини, ілюстрації; самостійно визначає художньо-виразні засоби;

-          обирає за бажанням різні матеріали для ліплення, малювання, аплікації, конструювання, техніку виконання, поєднує різні техніки;

-          за допомогою художніх засобів виразності створює власні образи в малюнку, ліпленні, аплікації, використовує багатопланові просторові взаємовідношення об’єктів у композиції за власним бажанням, надає мотивовану оцінку результатам;

-          ліпить і поєднує у невеличкі скульптурні групи декілька фігурок, створює образи за мотивами казок, свят, народних іграшок;

-          вміє виконувати предметну і сюжетну, декоративну аплікацію, володіє способами силуетного, симетричного вирізування, наклеювання;

-          бере активну участь в колективній образотворчій діяльності, планує свою діяльність, погоджує власні задуми з діями однолітків, використовує свої роботи в оформленні інтер’єру групи, кімнати;

-          виявляє емоційну чутливість до красивої музики, прагнення слухати музику, називає улюблені музичні твори;

-          проявляє любов до української музики, колискової, хороводу, гри, пісні, танцю, інтерес до музичного, танцювального мистецтв, вибіркове ставлення до музики інших народів, окремих творів, жанрів, видів музичної діяльності;

-          сприймає твір цілісно, переймається емоціями і почуттями, вираженими в музиці;

-          цікавиться музикою, з бажанням співає, танцює, грає на музичних інструментах, музично виразно діє, творчо виявляє себе в завданнях продуктивного спрямування (комбінує, імпровізує, вигадує тощо);

-          вміє співпрацювати з дітьми і дорослими під час музичної діяльності, співвідносить своє музичне виконавство з виконавством інших, радіє особистим і колективним музичним успіхам в заняттях, розвагах, святах;

-          виявляє емоції під час програвання ролі та перегляду театралізованої вистави;

-          співпереживає персонажам, розуміє зміст дійства;

-          має уявлення про театр як вираження життєвих ситуацій в акторській грі;

-          вміє театралізувати творчу сюжетно-рольову гру, вигадує казку, підбирає засоби для її театральної реалізації, обирає методи самовираження в діях під музику.

Категорія: Консультативний центр | Додав: Enjoykoo (30.04.2013)
Переглядів: 430 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: