Головна » Статті » Консультативний центр

"Впевнений старт" - старт у шкільне життя

ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

-          виявляє інтерес до ігрової діяльності, радіє можливості грати;

-          орієнтується у різних видах ігор (сюжетно-рольові, конструкторсько-будівельні, театралізовані, дидактичні, рухливі, інтелектуальні, народні), знає їх характерні особливості, із задоволенням грає в них;

-          відтворює свої уявлення про навколишній світ та ставлення до подій, людей, предметів і явищ у різних іграх; творчо відображає в них діяльність та взаємини дорослих, реальні та уявні події;

-          здатна урізноманітнювати ігровий сюжет (відображати в ньому події з особистого життя, життя людей з найближчого оточення, суспільні події);

-           вносити зміни у перебіг вже знайомої гри з правилами (ускладнення, варіації основних дій і правил, збільшення або зменшення кількості учасників, заміна ігрової атрибутики);

-          виявляє самостійність у виборі гри, раціонально використовує предметно-ігрове се­ре­довище для реалізації ігрових задумів;

-          використовує в іграх різноманітні іграшки, предмети-замінники, атрибути, різні матеріали відповідно до призначення, змісту; виготовляє при потребі їх власноруч, проявляє винахідливість та практичність;

-          передає особливості взятої на себе ролі, добре типізує та індивідуалізує, використовуючи при цьому різні засоби виразності; приймає ігрові правила і дотримується їх;

-          із задоволенням грається разом з дітьми або дорослими, вміє налагоджувати партнерські стосунки, виявляє товариськість, толерантність, рахується з думкою інших; радіє спільному успіху; дотримується норм та етикету спілкування;

-          має власні ігрові уподобання, значний перелік найулюбленіших сюжетів, тем ігор та коло постійних товаришів-спільників по грі.

 

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

-          має елементарні уявлення про різні види праці дорослих, її соціальну значущість; матеріали, знаряддя праці, їх особливості і правильне застосування;

-          проявляє інтерес і повагу до праці дорослих, бажання долучатися до посильної трудової діяльності;

-          володіє раціональними прийомами праці, дотримується певної послідовності дій у процесі роботи;

-          відповідально ставиться до дорученої справи, прагне доводити до її кінця;

-          намагається домовлятися про спільну роботу з однолітками, розподіляти обов'язки; помічає потребу у допомозі та надає її за необхідності іншим дітям;

-          проявляє ініціативу, самостійність при виконанні трудових завдань, прагне бути корисним для інших;

-          вміє застосовувати трудові уміння та навички у реальних життєвих ситуаціях;

-          намагається бережно ставитися до речей, іграшок та приладдя, використовувати їх за призна­ченням;

-          володіє елементарною культурою праці (виявляє охайність у процесі діяльності; уміє користуватися обладнанням, до­цільно розміщує його і своєчасно прибирає на місце його збереження, намагається підтри­мувати порядок на робочому місці);

-          володіє навич­ками самообслуговування і особистої гігієни; вміє самостійно вдягатися і роздягатися у певній послідовності, при цьому защібати ґудзики, застібки — «блискавки», шнурувати взуття, правильно та акуратно складати (вішати) у шафу свій одяг, ставити на місце взуття; своєчасно сушити мокрі речі, чистити верхній одяг щіткою, доглядати взуття (мити, чистити);

-          помічає і намагається самостійно усувати непоря­док у своєму зовнішньому вигляді, підказує іншим дітям про негаразди в їхньому вбранні, допома­гає усувати їх;

-          прагне бути охайним, за необхідністю самостійно умивається, миє руки, причісується, переодягається, чистить зуби вранці та ввечері, приймає вечірній туалет;

-          самостійно без нагадування прибирає на визначене міс­це іграшки, обладнання, матеріали після ігор, занять, праці;

-          за допомогою дорослих розстеляє і застеляє після сну своє ліжко;

-          самостійно виконує обов’язки чергового в їдальні, на заняттях, у куточку природи (сервірує стіл, прибирає посуд після їди, змітає щіткою у совок крихти зі столу; допомагає вихователю готувати приладдя, іграшки для фізкультурних і музичних занять; розкладати на столи матеріали і посібники, після занять – ставить на місце стільці, прибирає посібники, при­ладдя, матеріал; поливає кімнатні рослини, оббирає з них сухе листя, обтирає листя від пороху, миє і оббризкує рослини, розпушує землю; миє годівниці, готує корм; міняє воду для пиття, годує тварин, риб, користуючись міркою тощо);  

-          вміє витирати порох на поличках, мити та витирати іграшки, будівельний матеріал, за допомогою дорослого ремонтувати книжки, іграшки; наводити лад у шухляді власного столу;

-          проявляє почуття задоволення від чистоти і порядку приміщенні, на май­данчику;

-          володіє уміннями перекопувати землю, розпушувати її граблями; сіяти велике насіння; робити борозенки, поливати грядки, клумби; висаджувати у підготовлені дорослими ямки роз­саду городини і квітів; прополювати рослини, збирати достиглі овочі, фрукти, ягоди, насіння трав, квітів; зрізати квіти, складати з них красиві букети і прикрашати ними приміщення;

-          ко­ристується необхідним приладдям для прибирання майданчика від листя, паличок, сміття, снігу;

-          володіє навичками виготовлення поробок із природного, допоміжного мате­ріалу, паперу і картону; намагається економно й раціонально витрачати матеріа­ли;

-          виявляє інтерес до творчої праці, ба­жання виготовляти своїми руками іграшку, сувенір, прикрасу.

 

 

 

 

 

Категорія: Консультативний центр | Додав: Enjoykoo (30.04.2013)
Переглядів: 2702 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: